Thursday, February 09, 2012

My Favorite ArtWork on DeviantArt

Dengan bermacam alasan banyak yang saya sukai dari artwork yang ada di deviantart, walaupun jarang sekali saya "jalan-jalan" ke gallery mereka, namun ada banyak yang mencuri perhatian saya.
ini adalah sebagian yang coba saya perlihatkan sebagai bentuk dari rasa terima kasih atas kerja keras mereka dalam berkarya sehingga saya dan banyak orang lain bisa menikmati keindahannya, inilah 16 artwork mereka

 " Unopened " - stigmachina

 " The Answer " by xetobyte

" Mybooksandmydog " by enzzok

" benim adim orman" by intano

" desktopography 2010 " by berthjan

" kontraste " by mickseventyfour

" a night of reading " by mysterykids

" tropical islands " by miss velance

 " absolute truth " by illuphotomax

" Stormbringer " by iluviar

" skull metal " by cristoF-D

" Terror In The Skies " by n3v32bu2n


" The Suicidal Tendency " by lobur

" after life for sinners " by pshoudini

" knight assassin " by ash 3xpired

" Dreams can really come true " by Iardacil


itulah 16 dari banyak karya yang saya sukai di deviantart, hebat-hebat ... salut!
adakah yang kalian suka?

No comments:

Post a Comment

SO....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...